Forum www.wta.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Formuła 1
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.wta.fora.pl Strona Główna -> Sport / Inne sporty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nestor
Gwiazda Światowa
Gwiazda Światowa



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:16, 06 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:

Brytyjczyk Lewis Hamilton zagroził swoim odejściem z Formuły 1. To pokłosie wyścigu o Grand Prix Australii, po którym najlepszy kierowca minionego sezonu został oskarżony o kłamstwo powodujące niesprawiedliwe ukaranie Jarno Trulliego.
W czasie zawodów na Antypodach inaugurujących nowy sezon F1 Hamilton złożył fałszywe zeznanie w sprawie manewru Trulliego. Na tej podstawie włoski kierowca został ukarany dodaniem 25 sekund do końcowego rezultatu. Po śledztwie przeprowadzonym przez sędziów Hamilton i McLaren przyznali się do winy, ale na tym cała sprawa się nie zakończyła.
Anthony Hamilton, ojciec i agent Lewisa w miniony piątek spotkał się z prezydentem FIA, Maxem Mosleyem, na którym wyładował swoją złość na to, że team McLarena zmusił jego syna do kłamstwa po wyścigu w Australii. Hamilton senior zdradził też Mosleyowi, że jego syn bardzo poważnie rozważa rezygnację ze startów w F1.
Być może te pogróżki ze strony Hamiltonów przyczyniły się do tego, że McLaren surowo ukarał Dave'a Ryana, który był bezpośrednio odpowiedzialny za australijską aferę.
W niedzielnych zawodach o GP Malezjii Hamilton zajął siódmą lokatę, a po minięciu linii mety nie był skory do rozmów z dziennikarzami. Na pytania o to, czy był to najtrudniejszy tydzień w jego życiu odparł tylko: - Możecie tak powiedzieć. Sami wiecie dlaczego...
Kierowca nie był też w dobrym nastroju z innego powodu. Jego nowy bolid, MP4-24 wydaje się być słabszym od maszyn rywali. - W Malezji nie mogłem za nikim nadążyć, ponieważ oni mieli dużo lepszą siłę nacisku. Wszystko co mogłem zrobić, to trzymać auto na torze. Mam nadzieję, że poprawimy to przed Chinami, ale musimy sporo nadrobić, więc może być trudno - ocenił Hamilton.

Powiem tak: nie będe płakał za Hamiltonem,ale z drugiej strony powinien zostać dla świetnej rywalizacji, byle sportowej walce OK!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:33, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Kwalifikacje do Grand Prix Chin

1. Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull-Renault) 1.36,184
2. Fernando Alonso (Hiszpania/Renault) 1.36,381
3. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1.36,466
4. Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn GP-Mercedes) 1.36,493
5. Jenson Button (W.Brytania/Brawn GP-Mercedes) 1.36,532
6. Jarno Trulli (Włochy/Toyota) 1.36,835
7. Nico Rosberg (Niemcy/Williams-Toyota) 1.37,397
8. Kimi Rńikkonen (Finlandia/Ferrari) 1.38,089
9. Lewis Hamilton (W.Brytania/McLaren-Mercedes) 1.38,595
10. Sebastien Buemi (Szwajcaria/Toro Rosso-Ferrari) 1.39,321
11. Nick Heidfeld (Niemcy/BMW-Sauber) 1.35,975
12. Heikki Kovalainen (Finlandia/McLaren-Mercedes) 1.36,032
13. Felipe Massa (Brazylia/Ferrari) 1.36,033
14. Timo Glock (Niemcy/Toyota) 1.36,066
15. Kazuki Nakajima (Japonia/Williams-Toyota) 1.36,193
16. Sebastien Bourdais (Francja/Toro Rosso-Ferrari) 1.36,906
17. Nelson Piquet (Brazylia/Renault) 1.36,908
18. Robert Kubica (Polska/BMW-Sauber) 1.36,996
19. Adrian Sutil (Niemcy/Force India-Mercedes) 1.37,669
20. Giancarlo Fisichella (Włochy/Force India-Mercedes) 1.37,672


Ustawienie na starcie:

1. linia -

Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull-Renault)
Fernando Alonso (Hiszpania/Renault)

2. linia -

Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault)
Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn GP-Mercedes)

3. linia -

Jenson Button (W.Brytania/Brawn GP-Mercedes)
Jarno Trulli (Włochy/Toyota)

4. linia -

Nico Rosberg (Niemcy/Williams-Toyota)
Kimi Rńikkonen (Finlandia/Ferrari)

5. linia -

Lewis Hamilton (W.Brytania/McLaren-Mercedes)
Sebastien Buemi (Szwajcaria/Toro Rosso-Ferrari)

6. linia -

Nick Heidfeld (Niemcy/BMW-Sauber)
Heikki Kovalainen (Finlandia/McLaren-Mercedes)

7. linia -

Felipe Massa (Brazylia/Ferrari)
Kazuki Nakajima (Japonia/Williams-Toyota)

8. linia -

Sebastien Bourdais (Francja/Toro Rosso-Ferrari)
Nelson Piquet (Brazylia/Renault)

9. linia -

Robert Kubica (Polska/BMW-Sauber)
Timo Glock (Niemcy/Toyota)*

10. linia -

Adrian Sutil (Niemcy/Force India-Mercedes)
Giancarlo Fisichella (Włochy/Force India-Mercedes)


* - Glock był w kwalifikacjach 14., ale stracił pięć miejsc na starcie po zmianie skrzyni biegów.


Ostatnio zmieniony przez Morgenstern dnia Nie 7:34, 19 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:25, 25 Kwi 2009    Temat postu:

GP Chin - wyniki wyścigu

1. Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull-Renault) 1:57.43,485
2. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) strata 10,970
3. Jenson Button (W.Brytania/Brawn GP-Mercedes) 44,975
4. Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn GP-Mercedes) 1.03,704
5. Heikki Kovalainen (Finlandia/McLaren-Mercedes) 1.05,102
6. Lewis Hamilton (W.Brytania/McLaren-Mercedes) 1.11,866
7. Timo Glock (Niemcy/Toyota) 1.14,476
8. Sebastien Buemi (Szwajcaria/Toro Rosso-Ferrari) 1.16,439
9. Fernando Alonso (Hiszpania/Renault) 1.24,309
10. Kimi Raeikkoenen (Finlandia/Ferrari) 1.31,750
11. Sebastien Bourdais (Francja/Toro Rosso-Ferrari) 1.34,156
12. Nick Heidfeld (Niemcy/BMW-Sauber) 1.35,834
13. Robert Kubica (Polska/BMW-Sauber) 1.46,853
14. Giancarlo Fisichella (Włochy/Force India-Mercedes) 1 okr.
15. Nico Rosberg (Niemcy/Williams-Toyota) 1 okr.
16. Nelson Piquet junior (Brazylia/Renault) 2 okr.
17. Adrian Sutil (Niemcy/Force India-Mercedes) 6 okr.
Jarno Trulli (Włochy/Toyota) - 18. okr.
Felipe Massa (Brazylia/Ferrari) - 20. okr.
Kazuki Nakajima (Japonia/Williams-Toyota) - 43. okr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:26, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Kwalifikacje do Grand Prix Bahrajnu

1. Jarno Trulli (Włochy/Toyota) 1.33,431
2. Timo Glock (Niemcy/Toyota) 1.33,712
3. Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull-Renault) 1.34,015
4. Jenson Button (Wielka Brytania/Brawn-Mercedes) 1.34,044
5. Lewis Hamilton (Wielka Brytania/McLaren-Mercedes) 1.34,196
6. Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn-Mercedes) 1.34,239
7. Fernando Alonso (Hiszpania/Renault) 1.34,578
8. Felipe Massa (Brazylia/Ferrari) 1.34,818
9. Nico Rosberg (Niemcy/Williams-Toyota) 1.35,134
10. Kimi Raikkonen (Finlandia/Ferrari) 1.35,380
11. Heikki Kovalainen (Finlandia/McLaren-Mercedes) 1.33,242
12. Kazuki Nakajima (Japonia/Williams-Toyota) 1.33,348
13. Robert Kubica (Polska/BMW-Sauber) 1.33,487
14. Nick Heidfeld (Niemcy/BMW-Sauber) 1.33,562
15. Nelson Piquet Jr (Brazulia/Renault) 1.33,745
16. Adrian Sutil (Niemcy/Force India-Mercedes) 1.33,722
17. Sebastien Buemi (Szwajcaria/Toro Rosso-Ferrari) 1.33,753
18. Giancarlo Fisichella (Włochy/Force India-Mercedes) 1.33,910
19. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1.34,038
20. Sebastien Bourdais (Francja/Toro Rosso-Ferrari) 1.34,159


Ustawienie na starcie:

1. linia

Jarno Trulli (Włochy/Toyota)
Timo Glock (Niemcy/Toyota)

2. linia

Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull-Renault)
Jenson Button (Wielka Brytania/Brawn-Mercedes)

3. linia

Lewis Hamilton (Wielka Brytania/McLaren-Mercedes)
Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn-Mercedes)

4. linia

Fernando Alonso (Hiszpania/Renault)
Felipe Massa (Brazylia/Ferrari)

5. linia

Nico Rosberg (Niemcy/Williams-Toyota)
Kimi Raikkonen (Finlandia/Ferrari)

6. linia

Heikki Kovalainen (Finlandia/McLaren-Mercedes)
Kazuki Nakajima (Japonia/Williams-Toyota)

7. linia

Robert Kubica (Polska/BMW-Sauber)
Nick Heidfeld (Niemcy/BMW-Sauber)

8. linia

Nelson Piquet Jr (Brazulia/Renault)
Sebastien Buemi (Szwajcaria/Toro Rosso-Ferrari)

9. linia

Giancarlo Fisichella (Włochy/Force India-Mercedes)
Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault)

10. linia

Adrian Sutil (Niemcy/Force India-Mercedes)
Sebastien Bourdais (Francja/Toro Rosso-Ferrari)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nestor
Gwiazda Światowa
Gwiazda Światowa



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:27, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Ja się zastanawiam czy Robert zdobędzie w tym roku Pudło?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:29, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Na GP Hiszpanii BMW szykuje nowy pakiet aerodynamiczny. Zobaczymy, może poprawi on osiągi bolidu Kubicy. Jeśli tak się stanie, to miejmy nadzieję, że będziemy mogli oczekiwać miejsc na podium. Ale póki co sytuacja wygląda beznadziejnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:53, 26 Kwi 2009    Temat postu:

GP Bahrajnu - wyniki wyścigu

1. Jenson Button (W. Brytania/Brawn GP) 1:31.48,182
2. Sebastian Vettel (Niemcy/Red Bull) strata 7,187
3. Jarno Trulli (Włochy/Toyota) 9,170
4. Lewis Hamilton (W. Brytania/McLaren) 22,096
5. Rubens Barrichello (Brazylia/Brawn GP) 37,779
6. Kimi Raikkonen (Finlandia/Ferrari) 42,057
7. Timo Glock (Niemcy/Toyota) 42,880
8. Fernando Alonso (Hiszpania/Renault) 52,775
9. Nico Rosberg (Niemcy/Williams) 58,198
10. Nelson Piquet Jr. (Brazylia/Renault) 1.05,149
11. Mark Webber (Australia/Red Bull) 1.07,641
12. Heikki Kovalainen (Finlania/McLaren) 1.17,824
13. Sebastien Bourdais (Francja/Toro Rosso) 1.18,805
14. Felipe Massa (Brazylia/Ferrari) 1 okrążenie
15. Giancarlo Fisichella (Włochy/Force India) 1 okrążenie
16. Adrian Sutil (Niemcy/Force India) 1 okrążenie
17. Sebastien Buemi (Szwajcaria/Toro Rosso) 1 okrążenie
18. Robert Kubica (Polska/BMW-Sauber) 1 okrążenie
19. Nick Heidfeld (Niemcy/BMW-Sauber) 1 okrążenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FanMS
Administrator
Administrator



Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 2455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:56, 26 Kwi 2009    Temat postu:

BMW-Sauber katastrofa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:03, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Ten tegoroczny bolid to jest tragedia. Do tego ich tempo prac nad jego rozwojem woła o pomstę do nieba. Każdy zespół, włącznie ze słabiutkim Force India wprowadził już w tym sezonie jakieś zmiany do bolidu. Tymczasem BMW ciągle odkłada to do GP Hiszpanii. Co gorsze nie zapowiada się na jakieś rewolucyjne zmiany związane z nowym pakietem aerodynamicznym. Niedawno czytałem, że nie wiadomo, czy zdążą do tego czasu z przygotowaniem podwójnego dyfuzora.

W tej sytuacji jeszcze bardziej komicznie brzmią gadki szefów BMW z końca ubiegłego sezonu, kiedy nie poprawiali bolidu, zastawiając się wczesnym rozpoczęciem prac nad samochodem na ten sezon, przez co Robert nie zajął 3 miejsca w klasyfikacji generalnej. Teraz widać ile warte są efekty ich pracy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
FANAR
Zawodowiec
Zawodowiec



Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Slask
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:21, 26 Kwi 2009    Temat postu:

Ten sezon dla BMW już jest stracony !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:13, 05 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
W nachodzącym Grand Prix Hiszpanii kierowcy BMW Sauber nie będą mogli skorzystać z podwójnego dyfuzora. Co więcej, ich bolidy nie będą wyposażone w system KERS - donosi serwis autosport.com.

Robert Kubica i Nick Heidfeld nie będą używać systemu KERS w wyścigu na torze pod Barceloną. Powód? Według szefa BMW Sauber Mario Theissena system odzyskiwania energii kinetycznej w GP Hiszpanii, z uwagi na konfigurację toru, nie przyniesie spodziewanych korzyści. Do KERS-u zespół powróci dopiero na czerwcowe Grand Prix, które odbędzie się w Turcji.

Jeszcze w ubiegłym tygodniu członkowie zespołu BMW Sauber zapewniali, że Robert Kubica i Nick Heidfeld mają dostać nowe, podwójne dyfuzory, dzięki którym niektóre zespoły "odjechały" od stawki. Jednak we wtorek szef BMW przyznał, że zespół nie skorzysta w GP Hiszpanii z wynalazku.


źródło: Onet.pl

No to gratuluję BMW Very Happy Świetne tempo prac nad dyfuzorem. Ciekawe, czy się tak ociągają, bo są ślamazarni, czy są po prostu głupi i naiwni i zabrali się za prace nad podwójnym dyfuzorem dopiero, kiedy oficjalnie uznano je za zgodne z regulaminem. Inni jakoś nie mają problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nestor
Gwiazda Światowa
Gwiazda Światowa



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poland
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:25, 24 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
2009.05.24 18:18
Nie tylko Kubica boryka się z problemami z bolidem i z fatalną pracą mechaników. Nick Heidfeld nie zaliczy GP Monaco do udanych. Co prawda Niemiec nie zakończył wyścigu w połowie, ale miał spore problemy z... siedzeniem.

- Poluzował się fotel w moim bolidzie, co było bardzo uciążliwe szczególnie w zakrętach - przyznał na antenie Polsatu Sport Nick Heidfeld. Mechanicy nie dopatrzyli się, że fotel Niemca jest źle dokręcony. Oczywiście, błędy się zdarzają, ale w zespole BMW jest ich zbyt dużo.
- Po starcie na pierwszym okrążeniu próbowałem zyskać kilka pozycji, ale tym razem po prostu się nie udało. W Monaco jest zbyt wąsko. Utknąłem za Adrianem Sutilem na dość długo. Najwidoczniej miał on problemy z oponami i raz nawet lekko uderzyłem w jego bolid. W pierwszym zakręcie mnie z kolei uderzył Lewis Hamilton, jednak cieszę się że udało mi się kontynuować jazdę. Zespół obrał w moim przypadku strategię jednego postoju i podczas jazdy na miękkich oponach w drugiej części wyścigu zmagałem się z bardzo szybkim zużyciem ogumienia. Daliśmy z siebie wszystko, jednak byliśmy z Monaco zbyt wolni - zakończył.
Kubica zakończył wyścig po trzydziestu okrążeniach. Tym razem w Polaka bolidzie zepsuły się hamulce.
Dla mnie to już jest żenada!!!!
Do prawdy bardzo mi szkoda Roberta,chłopak jest naprawde pod irytowany tą całą sytułacją
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:24, 29 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
BMW Sauber wycofa się po obecnym sezonie z rywalizacji w Formule 1. Władze koncernu przekonują, że była to jedyna możliwa decyzja.

- Oczywiście to dla nas bardzo trudne, ale nie mogliśmy postąpić inaczej - oświadczył prezes Norbert Reithofer. - Mamy jednak zamiar nadal obserwować działania w sporcie motorowym i aktywnie w nich uczestniczyć. Podczas naszej przygody z Formułą 1 odnosiliśmy wiele sukcesów i chciałbym za to gorąco podziękować szefowi zespołu, Mario Theissenowi, który od dziesięciu lat prowadził prace drużyny - dodał.

Podobne zdanie wyraził członek zarządu BMW, Klaus Draeger. - Przez trzy lata obecności w Formule 1 weszliśmy na naprawdę wysoki poziom. Teraz jednak nie udało nam się sprostać wymaganiom i postanowiliśmy odejść. Wierzę jednak, że dziesięć lat naszej działalności przyniosło temu sportowi wiele dobrego. Wprowadziliśmy nowinki techniczne, które pozwalały rozwijać się rywalizacji - stwierdził. - Nie mogę powiedzieć jednoznacznie jaki wpływ wywrze nasze wycofanie się z Formuły 1 na ewentualne zwolnienia w BMW, zostanie to dokładnie przemyślane i podejmiemy właściwe decyzje - wyjaśnił.

Żal z powodu zakończenia przygody w prestiżowych wyścigach wyraził szef zespołu Mario Theissen. - Oczywiście chcielibyśmy kontynuować naszą pracę, ale rozumiem decyzję moich przełożonych. Teraz skoncentrujemy się na startach w najbliższych wyścigach i pokażemy prawdziwą wolę walki - stwierdził.


onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Stusi
Gwiazda
Gwiazda



Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:51, 29 Lip 2009    Temat postu:

Szkoda, gdy tak uznane marki wycofuję się ze sportów motorowych. Tak samo było gdy Subaru i Mitsubishi rezygnowały z WRC. Jednak myślę, że dla Roberta to nawet lepiej bo wydaje mi się, że trafi do jakiegoś dobrego zespołu. Już są spekulacje, że nawet w najbliższym wyścigu może pojechać za Massę w Ferari. Swoją drogą, mam nadzieję, że Felipe szybko wróci do zdrowia i zobaczymy go jeszcze na torze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morgenstern
Moderator
Moderator



Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 2705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:18, 29 Lip 2009    Temat postu:

W najbliższym wyścigu za Massę pojedzie Michael Schumacher. O ile przejdzie testy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.wta.fora.pl Strona Główna -> Sport / Inne sporty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin